Dec 23, 2010

Climbing Wall At Swiming Pool

Wall climbing adalah sejenis sukan lasak yang sukar untuk kita temui di Malaysia. Kebiasaanya, mereka yang pernah mencuba aktiviti ini sudah pasti mendapat pengalaman dari Kem PLKN, Kem Berseragam Sekolah dan juga Kem BTN. Sudah menjadi kepuasan bagi mereka yang pernah mencapai kemuncak permainan ini, manakala yang tidak dapat mencapai ke kemuncak pasti telah terkuburnya peluang kedua.


Beginilah suasana apabila tamatnya program (Kebiasaan). Ia bukan lagi menjadi tumpuan dan tiada orang untuk menjaganya lagi. Namun tidak bagi AquaClimb.


Amek skit kekreatipan benda ini,senang je tak payah lagi nak pakai tali untuk orang jaga. Jatuh pon tak de orang nak kesah. Ok lah, mari kita lihat kelibihan alat ini. Setiap panel boleh diubah kepada 4 orentasi yang berbeza, bertujuan untuk mengukur aras kesusahan. Ketinggian dinding ini dihadkan mengikut kedalaman kolam renang.



Alat ini bukan sahaja dikhaskan untuk kanak-kanak, orang dewasa pon masih boleh menggunakannya.Untung la klu de kat blakang umah camni. Tak payah nak p gim lagi. Selain itu, terdapat juga faktor keselamatan yang telah dititikberatkan oleh pendesigner alat ini.So, xperlulah nak risau dan yang penting chill!!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...