Dec 23, 2010

Umbrella Samurai

Memandangkan hari ini pagi and petang ujan kat JB so, aku berminat nak post skit pasal Umbrella ataupon lebih manja dipanggil payung dalam bahasa melayu kita. Aku bukan la suka sangat pakai payung ni, leceh. Bila pakai payung still gak kene tempias ujan.So payung tetap sama bagi pandangan aku.Bila search2 kat google terjumpa lak payung samurai :-





Dah macam pedang zaman dahulu kala, zaman Dinasti Han(Alam Pewira).Sangat antik plus bergaye sikit.Kepada sesiapa yang berminat nak melawan hujan dengan pedang samurai ini boleh la mendapatkannya disini secara on9.



Pedang samurai ini telah diilhamkan oleh Bruce dan Stephanie Tharp dari Materious.Tapi menjadi masalah nya. Adakah selamat kita pakai di Malaysia?polis akan buat bodoh je?na mungkin....






 Nway, payung ni memng stylo.

6 comments:

Hani Mynis said...

stylo gilosss!! nak satuuuuu!!

mohd zhafri said...

btol2...serius style n kreatif

aida4eva said...

nak satu boley?haha

Abun said...

best nye kalu dapat kan..nk?sila beli on9 sendri...hehehe

Imzainieyzulkipli said...

FOOYOOOOO.
nie geng2 mafia ke apa?

omurice said...

smartlah payung ni...nak jugak lah...sebagai perhiasan hahaha...comey....suka2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...